lørdag 2. mai 2009

Nasjonal Scrapbooking Dag!

Nasjonal dag for scrapping i USA!
Egentlig for 'scrapbooking', men jeg tar det under ett, jeg ;)
Scrapping The Music på norsk vil gjøre litt utav denne dagen her hos oss i Norge også, og det synes jeg er toppers!

Det jeg er glad for nå er at jeg endelig er ferdig med gjesterommet og har fått opp den nye scrappepulten der inne! Gleder meg skikkelig til å komme i gang! :D

Inspirasjonene kommer fra flere plasser; til venstre her ser dere en laaaang liste nedover med scrappeblogger som har inspirert meg i månedsvis :D (Scrapping the Music starta opp ca når jeg begynte å blogge, så dem har jeg fulgt og kost meg med si da ;)

Ungene mine (på 6, 3 og 1 1/2) er jo selvfølgelige inspiratorer og jeg eeeelsker og gi bort kort til andre for å glede! Troen min betyr mye som inspirasjon og det er supert å kunne gi bort scrappa kort og bilder som minner om Guds trofasthet og kjærlighet til oss! :)

Håper alle andre også har en superduper dag!! :D

1 kommentar:

Gro aka emrille sa...

Så kjekt å høre at du liker å glede andre med det du lager:) Har du forresten vurdert å lage eget album om troen din? Vet det er ganske populært i USA:)

Håper du får en flott dag:)