onsdag 20. mai 2009

Konvoluttkort/Envelopecard!

... og det var gøy å lage! Fant en trinn-for-trinn-visning inne hos Bodil - takk for det!! Hadde aldri gjetta at det var sånn man laga det av meg selv :)
... and that was fun making! I found a step-by-step show over at Bodil - thank you!! I'd never guessed  how to make it on my own :)




Synes fargene var litt fine til en mannlig 30årsjubilant, så nå er gaven/kortet fra søstrene mine og meg til broder'n i boks ;) (Hi, hi - satser på at han ikke er innom her før dagen sin snart...) Problemet mitt er når det skal danderes med pynt :(  Føler jeg kommer litt til kort, da...Gøy å endelig bruke symaskina - har drømt om det :)I thought the clolours were perf' for a 30 years old boy/man, so now our gift/card for our brother is ready from me and my sisters ;) (*lol* - just hoping he doesn't think of looking in here... ) My problem is when I get to the flowers and stuff - I'm not good at that :( But hopefully I'll get better by time...
I loved using sewingmachine! Fun! :D


Have a nice, scrappy day everyone!

9 kommentarer:

May-Bente sa...

konvorluttkortet ditt ble knall flott!!
Herlige farger:=)

Klem:))

Anette sa...

Så utrolig flott!! Nydelige farger!! Og kjempestilig med den blonda!

Liv sa...

Syns det var fint, jeg. Har laget noen slike selv og må nok innrømme at jeg har falt litt for denne måten å lage kort på :-)

anne bodil sa...

Kjempeflott konvoluttkort! Tusen takk for at du viste meg det, det er alltid like gøy å se andres varianter. Ha en fin helg! :)

Liv sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Dersom du blar litt lenger ned i bloggen min, på den guttesekken ligger det link til malen på den, Becky Roberts. Har bare justert måla på den litt. Vet ikke helt når jeg skal lage flere slike, men du får gi beskjed dersom du lurer på noe mer, så går det sikkert an å ordne noe :-)

PS. Jobber som lærer jeg også, he, he

Vibeke sa...

For et nydelig kort Kjerstin!!! Skikkelig lekkert:)

Nina sa...

Så lekkert konvoluttkort.Flott pyntet. Og farger og mønster som passet godt til en mann.

Lambi sa...

Tusen takk for veldig hyggelig kommentar i bloggen min!;) Er veldig ny på blogging og blir så glad når over sånne hyggelige tilbakemeldinger!:) Og jeg synes at du lager kjempe fine kort! Det er ikke jeg flink på! Må liksom forholde meg til noen bilder jeg...hehe. Men sånt konvolutt kort må jeg snart prøve meg på altså!:) Har sett så mange flotte av dem! Ditt var kjempe stilig!Supre farger til en mann på 30!Synes du fiksa pynten utmerket jeg! Kjempe fin blonde kant og og blomsterpynt!:)Ha en fin torsdag og Pinse!

Anonym sa...

Så stilig denne var :)
Likte at du har laget eget gavekort :)