søndag 31. mai 2009

"... i rødt, hvitt og blått" STM sang # 10

Jeg har lenge hatt liggende et bilde jeg ville scrappe av Ole André fra da han stod og så på 17.mai-toget i fjor - litt sånn i ærefrykt da korpset marsjerte forbi :)


Jeg prøvde at alt skulle være nettopp i de 3 fargene i tittelen; rødt, hvitt og blått. Det var en utfordring å finne den rød- og blåfargen på arka som er i flagget, for de er ganske spesielle. Men det ble det som var mest mulig likt til slutt ;)


Det var gøy å "grave/rive" seg igjennom de 3 lagene med ark og komme til bildet til slutt ;)


På årstallene og blomstene har jeg brukt eyelets


 Flagget blåser i østavind, så det er litt "feil" vei... ;)Jeg er fremdeles fryktelig enkel i stilen, og kjenner at jeg skjelver litt i buksene i forhold til alle andres avanserte LO'er, men dette ble altså mitt bidrag hos Scrapping the Music til sangen "Norge i rødt, hvitt og blått".

4 kommentarer:

Anette sa...

For en flott lo!! Skikkelig 17 mai lo!! Kuuul!!

Monica sa...

For en flott 17.mai-LO du har laget da! Takk for at du deltar! :)

May-Bente sa...

Sikkelig flott, ble LOèn din!!

Klem:))

Kari sa...

Hei Kjerstin!
Du er den heldige vinneren av blog candy'n min! Kan du sende meg adressen din til meg (bloevlun@online.no)så sender jeg den til deg.