søndag 31. mai 2009

Dåpsprosjekt


Ei lita jente som heter Linnea skal døpes i morra, og i den anledning har jeg laget et bilde(30x30) med en utrolig fin sangtekst som passa så godt! Det er en bønn om "God give this child a good heart".

Refrenget:
"God give this child a good heart.
God give this child a good heart.
One that cares for the weak.
One that hears when you speak.
A heart that makes you smile.
God give this child a good heart."

(Bildet ville ikke bli større når jeg trykka på det, desverre... :(  

 Bildet er ikke fra meg - jeg har laga det til henne fra ei annen. (men det blir litt fra meg også si jeg  er tanta også og har laga det, synes jeg.... ;) 
Ble så rosa og fint til ei lita jente, og gøy med sånn djup, 3D-ramme! :D

Linnea-blomsten er en nydelig blomst, så den er brukt på et enkelt kort som følger med bildet.

Ingen kommentarer: