mandag 11. mai 2009

2 nye bursdagskort

... til en svoger og et lite tantebarn som blir 2 år :)



Stickersene i oval form på høyresida av bildet passer i det hele tatt ikke inn fargemessig, men hadde bestemt meg for å bruke dem til å skrive Elisabeth, så da ble det gjort selv om de ikke passa... ;)
Har ikke fått kjøpt meg skikkelige tusjer enda, så det er fargeblyanter jeg har brukt.  Ser at jeg må få tak i 'pro markers' - er det det det heter eller noe sånn? Gi meg gjerne et tips på  hva jeg bør kjøpe om du har peiling/erfaring! :)


Jeg har brukt stempelet her som jeg var så heldig å vinne hos Scrapping the Music! :)

3 kommentarer:

Anette sa...

utrolig flotte kort!!! Nydelige farger!!

Ida / Little sa...

Flotte kort!! :)

ProMarkers kan kjøpes rett fra leverandøren: Letraset ProMarkers Hvis du har paypal er dette kjempe lett og billig. De dumper rett i kassa så slipper å hente de på posten!

Jeg har noen awards til deg på bloggen min også! :)

Klem Ida

Vibeke sa...

Så flott at du har fått nytte av stempelet:)
Nydelige kort du har laget:)d