fredag 13. februar 2009

Scrapping the music på norsk


Jeg har tatt utgangspunkt i Jahn Teigens låt med ordene "Det vakreste" for Bonus #3 oppgaven min her.
Jeg synes det ble litt "dystert" da jeg scanna det - det er ikke det i virkeligheten. Måtte ha litt guttefarger siden det er til en gutt ;)

Innsiden:

(ble lagt inn etter 24 siden jeg måtte forte meg og scanne og legge inn framsida innen fristen - var jammen på sekundet ;) Den hvite sirkelen har ikke de stygge feltene i virkeligheten - det var visst ingen suksess med scanningen denne gangen... )
Happy valentines day! :)

8 kommentarer:

Vibeke sa...

Du rakk det akkurat!!!:)
Nydelig bdrag!!! Morsomt at vi fortsatt inspirerer deg:)

Takk for bidraget - og fortsatt god helg:)

Nina sa...

Stilig og vakkert

Gro aka emrille sa...

Det gikk jo helt fint det der:)
Deilig å se et kort som ikke bare er rosa og rødt og hjerter og sukkersøtt, for det er det vel egentlig ikke så mange menn som har sansen for...

Flott bidrag - håper du har en koselig dag:)

Bev sa...

Fabulous card, love the layout and colours
hugs Bev x

Rach sa...

a fabulous card, the papers that you have used are lovely.xx

Kim Dellow sa...

Oh fabulous card. I love the colours. What does the sentiment say? Kim

Kjerstin sa...

To Kim:
"The most beautiful in the world, cannot be seen, cannot be heard, cannot be felt, with anything but your heart!"

Nice one and true, isn't it? :)

I'll be more into translating!! ;)

Kim Dellow sa...

Oh that is beautiful Kjerstin, I've never heard it before. Thank you for translating for me. Kim