søndag 22. februar 2009

Scrappeweekenden!

... er over og det var skikkelig kos!! Noe veldig effektiv var jeg desverre ikke, men skal vise 3 LOer jeg laga. 2 av dem er ganske enkle og laga etter skisser, mens den siste er jeg faktisk ganske stolt av! ;)
Trykk på bildene for å se mer detaljer.
My weekend with over 50 other women scrapping together is over and it was fun! I didn't make too many LO's, but I'm gonna show you 3. 2 quite simple ones made after sketches, and one that I'm actually quite proud off! ;)
Click the pictures for more details.

Skisse 1:

My son and sister jumping up to scare my hubby coming along... ;)

Skisse 2:

Mr. Tuff guy!


And then - the one I'm really satisfied with :)

Texting is from a norwegian song:
"A summer A sun An ocean"



Still a long way to go with my scrapping - but a FUN start!! :D

1 kommentar:

Plingsen sa...

Du får det til du lillesøs! :-) Så gøy det ble med bildene av meg og Ole A. (De må jeg få kopi av en gang forresten, har ikke de).

Ikke sant det er gøy å lage i litt større format? Du blir nok en kløpper på dette også du!