søndag 22. februar 2009

Scrapping the music på norsk #4 - "Ut mot havet"

STM sin 4. utfordring på scrapping ble min femte LO :)
Denne utfordringen tenkte jeg at jeg bare MÅTTE hive meg på siden jeg bor ved havet og tok et nydelig bilde av solnedgangen fra båten i sommer på "boden" rett utenfor her... :)

Strofa jeg tok fra Rune Rudbergs sang var:
En sommer en sol et hav

It's a Norwegian songtext:
"A summer A sun An ocean"

Litt til venstre i bildet har det sneket seg med skimmer fra lyset i taket da jeg tok bildet, ser jeg :(

Jeg har brukt vanlig husholdningshyssing som jeg har farget med brun ink for at det skal matche fargene i LO'en før jeg tredde den igjennom eyeletsene.

Her er utgangspunktet før bilde og tekst.
Tok et bilde før jeg gjorde resten ferdig, for jeg synes det ble så bra! ;) Veldig gøy å lage noe som jeg virkelig var fornøyd med å ha laget :D

I was really satiesfied with this one! Really fun making it!! :D

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Din 5 LO?? Wow!!! Synes denne ble kjempefin jeg!!!:) Herlig bilde!!:)

Og selvfølgelig skal du få plass på lista vår - en ære for oss at du vil stå på lista :)

Stephanie sa...

What a sophisticated page - I love the muted tones & the 'string lace' detail is just fabulous! xxx

Linda sa...

bare din 5 LO?? Wow du er jo proff jo!! Likte veldiig godt løsningen din med syinga!!! Håper du kaster deg med videre på nye utfordringer hos oss!!
Takk for at du bidrar til bloggen vår!!

Linda - STM

Wenche sa...

Så stiling med tråden. Flott bilde!

Kate Lewis sa...

I love this layout - I'm entirely sure what it says tho! love the colour scheme.

Thank you for commenting on our new Papertrey blog - Papertrey does ship worldwide by the way so I'm sure you can get some of their delicious goodies!! Kate x

Solrunn sa...

WOW, nå har jeg vært inne å tittet i scrappebloggen din også;) Her er det utrolig mye flott;) Klart jeg vil ha denne på listen min også;)

Gro aka emrille sa...

Nydelig bilde!
Lekkert oppsett:)