torsdag 12. november 2009

Enkelt julekort / simple christmascard

Har prøvd å finn ut hvordan de 70 julekortene jeg skal sende ut skal se ut, og kanskje det blir noe sånn som dette? Må bli litt samlebånd-aktig da... ;)
Digger detta motivet jeg fant på et mønsterark hos Steffens da jeg var innom der i Oslo i oktober. Ellers er det Martha Stewart-punch, embossa sølv-tekst og glitter rundt kanten på bildet :)

Hiver kortet med inne hos STM på ekstrabonusen dems. Ta en kikk HER på alle de kjempenydelige, for-seg-gjorte korta der!! :D

5 kommentarer:

Marianne-db sa...

Åh, så nydelig!! Enkelt kort, men med et så flott motiv trenger man ikke pynte mer! Det ble veldig fint med punchen.
Jeg liker så godt julekort som viser julens egentlige budskap -)

Monica sa...

70 kort?????Hjelpe meg....

Flott kort du har laget, veldig fint med de punchede kantene!

Takk for at du deltar! :)

Lambi sa...

Dette var et koselig julekort med fokus på julens budskap. Virkelig imponert over at du skal lage 70 stykker altså...hadde gitt opp ved tanken jeg da...hihi. Masse lykke til med storproduksjonen din! Klem

Hanne sa...

Nydelig julekort med et fint motiv!

Takk for at du deltar!
Hanne

Madeleine sa...

så mye fint du har laget siden sist jeg var innom deg! Dette var et enkelt og fint kort! Likte også godt det tri-shutter kortet ditt med den fine historien bak! hihi! Jeg syns det er så koselig med sånne personlige kort!