torsdag 16. juli 2009

Uff - kort i full fart igjen...

... må lære meg å planlegge litt...

Hadde heldigvis fargelagt gorjussjenta tidligere, så det var bare å klippe henne ut, og resten er jo ganske så enkelt laga... :) - klipp, lim, knytt og stemple...
The sentiment says:
"Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift.
ENJOY!"


I have to learn to look a little bit further ahead.... I always have to make a birthdaycard in a rush, and this one is such a card... But luckily I had the Gorjussgirl ready, and then the rest was pretty quick to do :)

A new weekend coming up! Hope it will be a nice one for everyone! :)

4 kommentarer:

Anette sa...

Likte dette kortet kjempegodt jeg!!! Trenger ikke å være så avansert hver gang;)

May-Bente sa...

Kortet ditt var kjempe flott!!

Klem:))

Anonym sa...

Hi Kjerstin,
Love your Gorjuss Girl card. If you get the chance have a look at my blog. I've recently made an exploding box and some more small handbags.
Love Sarah XXX
sarahwrightdesigns.wordpress.com

Lambi sa...

Hehe,du høres litt ut som meg altså...sist jeg lagde kort...og det var til et bryllup...lagde jeg det 15 minutter før jeg måtte fly ut av døda! Liker både kort med maqsse stæsj og med lite stæsj jeg og noen ganger er det enkle ofte det beste som det sies.:) Likte kortet ditt veldig godt! Søtt motiv og koselig enkel koselig tekst som sier masse! Ha en super dag! Klem