torsdag 30. juli 2009

Bryllupskort med søm :) - Weddingcard


Liker som tidligere sagt godt å bruke symaskin i scrappinga (-selv om jeg må øve meg litt til før det blir 'perfekt'... ;) og det har jeg gjort her. Så på en annen blogg noen som hadde sydd sammen 4 kvadrat, og det synes jeg var litt stilig. Så her har jeg funnet 4 ark som gikk litt i bryllupstemaet og har sydd dem sammen med gulltråd. Veldig gøy! :D

I like to use my sewingmachine in my scrapping, and that's what I've been doing here :)
I've used 4 different patterned papers who said something about the theme LOVE!
And the happy couples names were Kristin & Tom :)


5 kommentarer:

Marianne-db sa...

Stilig! Ble kjempefint å sy sammen arkene slik :-)

Anette sa...

Wooow, noe sååå stilig!! Kult at du har sydd på!!

May-Bente sa...

Stilig!!!
Kjempe fint å sy sammen sånn.


Klem:))

Lambi sa...

Wow, et lekkert kort! Dette hadde du da dreisen på med en gang synes jeg! Flott idé å sy sammen 4 ark m samme temma! :)

Unknown sa...

stiligt kort ,likte veldig godt måten det var laget på:)