mandag 27. juli 2009

Blogcandy hos Vibeke "Scrapping og skrytebilder"


Ei av de første jeg dumpa borti og ei av de første som la igjen en koselig kommentar hos meg, tror jeg, etter at jeg rota meg inn i bloggland ;) , var Vibeke!
Hu lager utrolig mye fint, får laga utrolig MYE (effektiv, med andre ord) og tar utrolig fine og kreative bilder som hun scrapper med/av! Har fulgt med litt på noen fotokonkurranser hu også har deltatt i, og som dere forstår - hu er et forbilde og en super inspirasjon!


Nå har hun passert 50 000 besøkende på bloggen sin (- noe jeg i det hele tatt ikke er overraska over! ;) og har i den anledning en blogcandy gående:

Så da er oppfordringen gitt fra meg - har du ikke besøkt bloggen og skjønt at den er verdt å følge enda, så er det bare å klikke seg inn der! :)

1 kommentar:

Vibeke sa...

Tusen tusen takk for sååå hyggelige ord!! Og takk for at du ble med på BlogCandyen min:)