mandag 25. juli 2011

TJSC # 7: Brillefine søstre!


Thats just so cute har en fargeutfordring der man skal bli insprert av bildet under her.
Det ble jeg, da jeg hadde dette bildet liggende med solbriller med 2 av fargene :)


Føler meg utrolig lite proff på disse LOene i forhold til alle de gøye LOene jeg ser rundt omkring i bloggverdenen, men hiver den nå inn likevel... ;)
Jeg har brukt symaskina med sikk-sakk-sømmen og Big Shot'n til å stanse ut sirklene + Tim Holtz Filmstrip Frames og alfabet Carnivale.
Har ellers satt eyelets i hjertemidten på alle sirklene på venstresida.


Et par blomsterbrads og sayings måtte også til...


Ønsker alle en fin sommer videre! :)

3 kommentarer:

pia iris sa...

så flott med tekst inni filmstripa, den idèen tror jeg at jeg knabber om det er lov ;o)
ellers så syns jeg du har lagd en flott LO som du ikke må lure på om du kan levere inn for jeg likte den veldig godt. flott med søm og flott bruk av eyelets, noe som dessverre sjelden er i bruk....
og så digger jeg bildnene av de herlige søstrene da.
takk for ditt bidrag. klem pia

Gunn-Elin sa...

Ja, jeg må si som Pia her. Du må da ikke lure på om du kan delta med dine scrappeprosjekter. Du er jo kjempeflink, så du må jo dele med oss andre. Og vi blir jo veldig glad for at du vil delta hos oss :) Stas at du lot deg inspirere av fargene.
Kjempeleken og sjarmerende LO av tø søte brillesnupper :) Kult med filmstripa og sømmen. Og famtastisk lek med farger!!
Tusen takk for at du leker med oss!!

Klem Gunn-Elin

Kari sa...

Så artig brille-LO!
Når det gjelder bokmerket du spurte om har jeg ikke funnet opp det selv :-) Har lagt en link i innlegget til stedet på nettet der jeg fant oppskrifta.
Fortsatt god sommer! - her har vi endelig hatt en soldag.

Klem, Kari