lørdag 7. august 2010

"White and bright" birthdaycard! :)

Papertake Weekly Challenge was this week "white and bright"...
I had this wonderful paper called 'Amore' from Captivate Me, who had butterflies on one side, and pink on the other. So this card is white and bright, with pink! :)


There is a card to pull out - here I've written the text to the persons birhday, after I took the pic :)


Cute card Thursday has the theme 'Whateva', as long as it's a card :)I'm joining in there too, with this card.

5 kommentarer:

Marianne-db sa...

Dette var NYDELIG!!

Lambi sa...

Så lekkert! Hvit, rosa og ark med skinn i må jo bare bli nydelig da...og en "dæsj" sommerfugler og resultatet er perfekt! :) Ha en super helg! Klem

Kari sa...

Så delikat dette kortet var - og så fin form for konvoluttkort!
En manuell stansemaskin er super å ha. Cuttlebugen min er den eneste scrappedupeditten jeg har som jeg har et kjærlighetsforhold til :-) Lykke til med sparingen :-)

craftymum sa...

Oh this is lovely Kjerstin. So different to the usual square cards we normally make. Thanks for all your lovely comments. Its great how this blogging has helped so many of us make wonderful new friends.
Have a good week my very special blogging friend
Love sarah x

Lambi sa...

Nok en gang, tusen takk for utrolig flotte kommentarer i bloggen min!!! :) :) Jeg setter utrolig stor pris på det! Og det skal sies at du lager minst like flotte ting selv! MÅ alltid innom for å se på dine siste blogg innlegg også når jeg ikke har blogget på en liten stund! :) Dette kortet f.eks er bare nydelig! :) Klem klem