torsdag 26. august 2010

Lindas blomstertutorial og 3-2-1 Papertake weekly

I innlegget under her laga jeg et kort i vintagestil, og kutta opp til et til i samme slengen. Nå har jeg pynta det - med bånd denne gang i steden for roser på sidene :)

I want to take part in the challenge over at Papertake Weekly, and this week it's a recipe
3 - 2 - 1
So I have 1 selfmade flower
2 ribbons
3 halfpearls on each side in the bottom



Inside...


Og når det gjelder den selvlagede blomsten, så måtte jeg prøve meg på en tutorial jeg fant inne hos Linda som har en giveaway gående også - ta en kikk inn dit!! :D
Hun hadde litt større blomsterpucher enn meg, og i 3 størrelser - jeg har bare 2, men blomsten min ble nå som dette:


Var gøy å prøve :)
Skal kutte ut noen litt større med Silhouetten en annen gang - litt travle tider nå :)



Takk for at du kikker innom - god helg!

Have a nice weekend!

3 kommentarer:

Marianne-db sa...

Nydelig kort! Er så fin den bretteteknikken og blomsten din ble kjempefin!!

Mona sa...

Kjempefint kort du har laget!
Artig bretteteknikk.

Ha en flott helg!
Mona :0)

May-Bente sa...

Kortet ditt var kjempe flott!!
Bretteteknikken er super og det var jammen blomsten din også.
WOW!!!

Klem fra meg:))