onsdag 14. juli 2010

FUN in the SUN!

Inne hos Scrappekammeret har de en skisse jeg prøvde meg på...Liker så godt dette bildet som jeg tok av mannen min og sønnen vår på en holme/badetur for et par år siden :)
I took this pic a couple of years ago, and I love it!! It's my hubby with our son when we were bathing. Our boy is laughing soo good while my hubby is holding his feet stuck :D


Jeg har brukt et dobbelsidig mønsterark, med badehåndklemønster på ene sida, og temaord sol/bading på andre sida. tenkte det måtte passe bildet bra :)
This patterned paper is like a bathtowel on one side, and all kind of bath-textings on the other.


Jeg kutta arket i 4 kvadrater, og delte så hvert kvadrat diagonalt. Deretter bytta jeg halvdelene.
I cut the paper in 4 squares, and then cut each square diagonally and switched the halves.


Så sydde jeg sammen de "nye" kvadrata...
Then I sewed each square together...


Overskrifta/Headline...


Innvikla forklaring? Håper du forstod... ;)
Did this make any sense??? Hope so ;)

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Jeg forsto forklaringa veldig godt, og er imponert! Litt av en jobb du har gjort med den bakgrunnen, men så ble resultatet bra og da! Herlig bilde og!
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Ingrid sa...

Næmen, så stilig!! Lekker bakrunn!
Klem,
Ingrid

Guro sa...

Wow så tøft dette ble :-D
Skjønte godt forklaringen, og ble imponert jeg og, litt av en jobb.
Skikkelig stilig bilde av far og sønn :-D
TUsen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem Guro

Anette sa...

Kul og anderledes LO! Likte den veldig godt! Stilige mønsterark og herlig bilde du har brukt ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette