torsdag 4. februar 2010

Hadde med meg Silhouetten på jobb idag...

... og det var ganske så gøy! :) Ei god stund si jeg brukte den sist, så det var på tide. Har egentlig tenkt i det siste at det hadde vært greit med tang eller noe Cuttlebug-lignende også, for det er litt tiltak å sette i gang med Silhouetten til tider...

Men i dette tilfellet her, når jeg skal ha bokstaver som er nesten i str A4 kommer man ikke så langt med ei tang! ;) Da var Silhouetten helt i sitt ess!


Jeg har brukt 8 A4-ark (tjukk farge"ark/kartong"), og kutta 1 turkis og 1 grønt ark til hver bokstav. Da fikk jeg salgsplakat til begge sider av stativet utenfor butikken som ser sånn ut:


Fikk du lyst å stikke innom når du ser skiltet? Håper det ble en grei plakat...
Jeg koste meg hvert fall når jeg laga den! Ikke hver dag jeg får "scrappe" på jobb :D

God helg!!

Ingen kommentarer: