onsdag 14. oktober 2009

Trenger tips om scrappebutikk i Oslo! :)

Reiser til Oslo på jentetur i helga, og skal på STOOOR Gaither-konsert i Oslo Spektrum - gleder meg kjempemasse! :D
Rune kommer fra Nordsjøen idag, så nå er det jeg som skal få litt ungefri!
Men det betyr også shopping et par dager, og da lurer jeg på om det er noen scrappebutikker jeg bør stikke innom? Vi skal være sentralt i Oslo - blir ikke no farting utenom sentrum, så jeg lurer på om det er noe der som noen vet om/anbefaler?

Ha ei fin uke videre, og nyt helga når den kommer - det skal jeg! ;)
PS: Hvis noen vet hvordan et innlegg blir stående øverst i bloggen, kan dere legge igjen et hint om hvordan man gjør det også? Det finner jeg nemlig ikke ut! :)

7 kommentarer:

Merete sa...

Finnes vel ikke så mange scrappebutikker i sentrum.

Men denne ligger på Sandaker, like ved Storo:
http://scrappegodis.blogspot.com/

ellers har du jo Steffens i Kongens gate:
http://www.hobby-norge.no/

Håper disse linkene er til hjelp:)
Kos dere i Oslo!

Kjerstin sa...

Steffens ligger jo i Oslo, ja!!

Tusen takk! :D

Ida / Little sa...

Koselig du tok turen innom og hilste på! :) Håper helga i Oslo er/blir bra.

Klem Ida

Vibeke sa...

Håper du har hatt en kjempefin helg - og at du fikk shoppet masse flott:)

Kjerstin sa...

Hjemme igjen og storfornøyd med toppers helg i Oslo!!

Og veldig trivelig og treffe et av alle bloggerfjesene jeg etter hvert har kommet borti og fulgt med ei stund - koselig, Ida! :)

Og takk, Vibeke - var toppers!

Rasofiel sa...

Anbefaler Scrappegodis ★ http://kreativideside.blogspot.com/2009/10/s-c-r-p-p-e-g-o-d-i-s-i-dag-apnet-det.html

Ha en fin uke :O)

Lambi sa...

Ser jeg er seint ute men Bikuben på Strømmen er jo helt konge da...tror den er størst i Norge! :) Ikke i Oslo sentrum riktig nok men en togtur unna.. ;)