fredag 28. august 2009

Sang # 17 STM på norsk

Da blir det et kort som er mitt bidrag denne gangen :)
(Klikk på bildet for detaljer)


For this card I've mostly used glimmermist as the  main effect - rose tea and coffee shop.Norwegian stamps, an old bookpage, different papers, flowers and a tag I saved after some shopping - it got in touch with some glimmermist. Liked the effect on it :)
Jeg har brukt litt sjablong og glimmermist - rose tea og coffee shop. Tag'en er en merkelapp fra noen klær jeg kjøpte som jeg har spraya med glimmermist. Gammel bokside, glimmermist-spraya bølgepapp og stempel er noe av det jeg har brukt ellers :)

God helg, folkens! Får se om jeg rekker å hive meg med på Vibekes bonus-utfordring inne hos STM - så gøy ut! Ble i alle fall inspirert! ;)
HAVE A NICE WEEKEND!

10 kommentarer:

May-Bente sa...

Mmm her var det masse herlige detaljer:=)
Flott kort, Kjerstin:=)

Klem:))

ninabakke sa...

Veldig fint kort :)

Anette sa...

Wow, dette var virkelig lekkert!! Lag på lag er sååå lekkert!!

Vibeke sa...

Dette ble kjempeflott Kjersti!!:) Skikkelig lekkert kort!!:)
Håper du rekker HelgeBonusen:)

God helg:)

Madeleine sa...

Så nydelig kort! Jeg har en liten utmerkelse til deg i bloggen min :)

Lambi sa...

Så nydelig kort! Herlige farger du har valgt her, og så mange lekre detaljer! Nyyydelig! :) Ønsker deg en finfin dag! :)

Anonym sa...

Hi Kjerstin
sorry not commented for a while but have been on holiday and then busy making samples for upcoming shows around England.
I love this card you made. Every time you look at it you notice something new. Fab.
Love Sarah XXX

hanne sa...

Kjempefint kort!

Unknown sa...

Åhh du e flink :-)
Kjekt å se ka du lage - selv om eg e dårlig til å kommentere :-) sjerpings, Inga....
Ønsker deg en flott dag! Klem

Sally sa...

I love this card. I have looked at it several times and think of how vintage it is. I too love using glimmermists.