tirsdag 4. august 2009

Color Blocking-LO til Scrappehusets utfordring

Her er mitt ganske så klassiske, tror jeg, colorblocking-bidrag:


Har vært litt fascinert av denne litt rene stilen helt si jeg lånte 'Scrapbooking. Scrapsider raskt og enkelt' på biblioteket for lenge si (der er det MYE fint!!) :) En stil jeg liker fordi den er symmetrisk (om man vil... ;) og det passer godt inn i hodet mitt! :D

Jeg kjøpte en Making Memories Color Kit maling, og nå fikk jeg endelig brukt den på sjablongene jeg skar ut med Silhouetten! Ganske gøy å få prøvd seg på litt maling også! :)

Er så glad i dette bildet, for som historien forteller på LO'en, var denne lua og Ole André like ett et par år som vi kjenner det fra Emil-historien... ;)

Ha ei fin uke videre!! Her er det endelig litt sol og varme igjen!! Herlig!

8 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne var skikkelig herlig Kjerstin!! Kul colorblocking - og et flott bilde:)

Takk for at du deltar:)

May-Bente sa...

kjempe flott, herlig bilde!!

Klem:))

GryA sa...

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg! Godt å se/høre at det er andre som liker det litt enkle også! Kjempefin colorblock Lo.

Anette sa...

Så flott!!!! Syntes denne stilen ser så vanskelig, men den mestrer du virkelig!!
Kjempesøtt bilde!

Lambi sa...

Å for et nydelig bilde! :) OG kjempe kult oppsett! Har aldri vært så flink å prøve meg på alle disse konkrete stilene og scrapper vel kanskje mest "min egen stil" på et vis,hihi. Men har sett noen LOer i denne stilen nå og har tenkt at den må passe godt også til å få inn litt flere bilder på en LO...Så jeg tenkte etterhvert å prøve den på noen sommerbilder! :) For å få inn flere bilder på LOen uten å lage totalt kaos! ;) God natt! Klem

Madeleine sa...

Tusen takk for koselig kommentar :) Var jammen bra du la igjen et spor så jeg fikk kommet inn her å se på alt det fine du lager! hit må jeg komme tilbake å titte :) og det er bare å lage sånn bue inni kortet ditt, jeg kjøpte en "passer" på panduro, men i stede for bly var det et knivblad, så jeg kan skjære en perfekt sirkel :)

May-Bente sa...

hei!
Kortet du spurte etter, er jeg jannen ikke sikker på. Ikke har jeg det hjemme heller, for da kunne jeg ha målt. men det letteste du kan gjøre er å klippe ut en firkant og legge den på midten av et ark.
lager du firkanten på 15cm, blir flippene 7,5... ( Alle 4)
Håper du får det til... bare spør igjen om du står fast, skal hjelpe deg så godt jeg kan.
Ha en forsatt fin uke, Klem:))

Renee sa...

Skikkelig herlig LO.

kul sammensetting og flotte bilder.

TAkk for at du deltar :)