søndag 28. juni 2009

Vintage-utfordring hos Scrappehuset...

... og den fikk jeg skikkelig lyst å prøve meg på!! Men ENDEL utfordrende også, da, siden jeg sikkert er den enkleste scrapperen i bloggland når det gjelder stæsj :D

Scrappehuset had a challenge about using the vintage-style on a Layout, and I tried that with a beautiful picture of my parents when they got engaged.

Har aldri prøvd vintagestilen før, men hadde et superfint forlovelsesbilde liggende av
mamma og pappa som jeg ville lage noe fint utav.
Her er resultatet av min første vintage-LO:

Jeg har brukt 'chestnut roan' inkpad på kanter, samt 'coffee shop' og 'rose tea' glimmermist. Digga den glinsende effekten på bølgepappen med coffee shop'en, men vet ikke om det synes skikkelig på bildet her...  

Skulle sikkert vært mye mer overlessa med roser, blonder og tyll, men som sagt er dette mye til å være meg ;) Faktisk er det den første bling-swirlen jeg har brukt noengang :)Legg gjerne igjen kommen tar om hva jeg kunne gjort mer utav hvor på LO'en - det setter jeg pris på! :) Lærer aldri hvis ikke! :D

Det morsomme jeg fant ut underveis da jeg trengte litt opplysninger om bildet, var at 1.juli 2009 er det 40 år si mamma og pappa forlova seg! Så dette blir en gave til dem fra meg! :D
Sånn blir den da:

Ha en fortsatt strålende varm sommer!! :D
Thanks for visiting, and have a wonderful summer!!

9 kommentarer:

Vibeke sa...

Så gøy at du ville prøve deg på vintage utfordringen vår Kjerstin!!:) Du har jo et alldeles herlig utgangspunkt med det gamle og flotte bildet:) Synes du har scrappet herlig vintage her:)
Flott gave til foreldrene dine:)

Takk for at du deltar:)

May-Bente sa...

Flott vintage LO, dette klarte du jo veldig bra:=)
Herlig bilde og pyntingen din er helt super.
Gammelt og slitt= Vintage:=)

Klem:))

Anette sa...

Så utrolig nydelig denne var! Den fineste loen jeg har sett fra deg!!
Elsker alt ved den!!
Er det 12x12? Og hvor har du fått tak i den ramma? Vil haaa!!!
Svar gjerne i bloggen min så jeg ikke glemmer å kikke etter..

Tiffany sa...

although i can not read anything on your blog i am inspired by your projects!

Kjerstin sa...

Tiffany!
Tried to write a comment in your blog, but couldn't and found no mailadress... :(
Please leave me a comment on how to contact you if you get back here and see this! :)

Anonym sa...

Hi Kjerstin
Love your scrapbook layout. Hope the weather is good where you are. It's hot here.
Love Sarah XXX
P.S, I have come back today from demonstrating at a show at Newbury 2 hours away. I was demonstrating Promarkers!!!!

Anonym sa...

Love your scrapbook layout Kjerstin
Today I was demonstrating Promarkers at a show in Newbury 2 hours away. I thought of you
Love Sarah XXX

ninabakke sa...

Lekker!

Lambi sa...

Å,så gøy å finne gamle bilder å ta vare på de i et scrappealbum! :) Flott vintage side...synes du fikk det til veldig veldig bra jeg! Selv har jeg aldri prøvd meg, kun beundret andres flotte resultater...som ditt! Lite scrapping på meg i ferien min...Er på en liten klesvaske - mellomlanding hjemme før turen går videre til Bergen for å besøke venner!:)Fortsatt god sommer! Klem