torsdag 25. juni 2009

Mitt første kort med Pro Markers! :)

Jeg har endelig fått meg noen Pro Markers (ikke nok, fant jeg ut... ;) og her er mitt første kort med farga stempel med de :) Tusen takk for den nyyydelige Gorjuss-jenta jeg vant hos deg, Kari!!

This is my first card with Pro Markers! Fun, but need more than just the few colours I have by now... ;)

Den lilla kjolen er ikke Pro Marker, og det kan man jammen se, for der er ikke den jevne fine fargen som er på resten... Så derfor hadde jeg altså ikke mange nok - og ikke helt rette fargene ;)
Men - man tager hva man haver...Inside:

Cut out half the flower from the patterned paper and slipped a white sheet underneath that I had stamped with swirls around the edge...

Innsida: Skjærte ut halve blomsten på mønster arket(samme som front-arket) og putta et hvitt innunder som jeg hadde inka lilla på en svirl som jeg pynta litt rundt kanten med :)

Et par ting til når jeg nå er i gang:
Har faktisk blitt tante i kveld igjen!!! Til en liten gutt! Gratulerer til søstra mi Monica og mannen Kjell!! Så nå kommer det vel snart et guttekort på visning her... ;) 

AND I BECAME AUNT AGAIN TONIGHT!! TO A LITTLE BOY!!
Hurray!!

Så var jeg så heldig og få denne AWARDEN av Marianne - stas! TUSEN TAKK!

Og sist, men IKKE MINST!
De fleste har vel fått med seg den skrekkelige ulykka der ei jente ble slept under en bil i 4 km forrige uke - det er laget en støtteblogg med informasjon fra familien fra dag til dag - ta gjerne turen innom der. Les og legg gjerne igjen en koselig hilsen du også! :)

Og NÅ er det jammen natta her! :)

4 kommentarer:

Kari sa...

Nydelig kort! Så fint at du kunne bruke noe av det som var i pakka. Gorjuss-jenta er jammen søt!

Anonym sa...

Hi Kjerstin. Congrats on becoming an aunt.
Your gorjuss girl card is wonderful and you have coloured it really well with your promarkers. Do you know about the Passion for Promarkers challenge? You should enter it. Each week they choose two colours.
Thankyou for visiting my blog and leaving lovely comments
Love Sarah XXX

Anette sa...

Wooow, for et nydelig kort!! Elsker lilla!!
Og gratulerer som tante=)

May-Bente sa...

kjempe herlig kort, nydelig motiv!!
Lilla er bare så flott!

Gratulerer som tante:=)
Klem:))