torsdag 5. mars 2009

Nytt kort/new card...

... og denne gangen er det et kondolansekort.
A card for condolances this time.

Scanna over og bilde uten blitz under... :)

Jeg fant et lignende kort inne på Steph sin blog, så jeg brukte det som utgangspunkt for dette. Hun lager masse fine kort! Jeg likte veldig godt idéen med bånd i hjørnene!

I found a card much like this over at Steph's blog, so I used that as a model for mine here :)
She makes great cards! I really liked the idea with the bonds in the corners!
The sentiment says:
"Your loved one will always be as close as a memory,
and the God of all comfort as close as a prayer."

Ha en fin dag!/Have a nice day!

And stop by Crafty Coo for her daily candy :)

8 kommentarer:

May-Bente sa...

Nydelig sort/hvitt kort, enig med deg at bånd er en flott detalj.

Ha en fin dag!

Camilla sa...

Det var nydelig! Ga helt rett stemning.

Julia sa...

Hei og takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg tegnet meg en mal på et vanlig papir først, klippet og feilet litt der;-) Ganske enkelt da. Hyggelig at du likte det og at du vil lage et slikt :-)
Du har selv mye fint i bloggen din!

Ha en flott dag

Solrunn sa...

Nydelig kort, tenker det blir satt stor pris på i en vondt tid, slikt varmer;)
På spørsmålet ditt inne på siden min om jeg hadde kjøpt Martha Stewart punch, så har jeg hørt at de er ikke å få kjøpt i butikker her i Norge, da det kun er for salg i noen store kjeder i USA. Så jeg har fått kjøpt min via min søsters vennine... som har kjøpt den på ebay. Du får nok gå innom noen forum og se om det er noen som selger de der;)) Lykke til, de er kjempe flotte;))

Tara sa...

Thanks for stopping by my blog Kjerstin, this is a really pretty card! xx

Kate Lewis sa...

This is such an elegant car Kjerstin - I really love it! Hugs Kate xx

Stephanie sa...

This card is just so elegant (better than mine!) - fantastic job & thank you so much for mentioning me :) *hugs* Steph xxx

ninabakke sa...

Så flott kort :) Likte den rene fine stilen!