torsdag 19. mars 2009

Candy hos Bev - All the things I love


"All the things I love - cards by Bev" er en blogg jeg ofte er innom - utrolig lekre kort!!

Pga release av Whiff of Joy Guardian Angels er det nå blogcandy hos henne:

Har du ikke vært inne på bloggen hennes før, må du ta en kikk!!
Utrolig fint det hun lager :)

Over at Bev's blog, there's a candy going since it's release of the Whiff of Joy Guardian Angels :)
I'm often in there to take a look at her incredible beautiful cards, so if you haven't been there yet, go take a look!

1 kommentar:

Keknes sa...

Shalom!Takk for innlegg i bloggen min =) Og gratulera med vel overstått;) Flott at du likte bloggen min. Trur Hebraisken har roa seg litt, men kan uansett meir enn når eg starta. Lure forresten på om eg har sett deg før? På lyngdal, at du var pianist eller no, kan de stemme? Uansett, takk for gode ord om bloggen =)
God bless