onsdag 30. november 2011

Nordsalten Hobbyklubb - Utfordring #42; Clean & Simple...

Utfordringen var clean and simple innpakning, og det har jeg gjort - 10 stk nesten helt like på samlebånd! ;D
Vi hadde Barnas Julemesse på bedehuset forrige helg, og da laga jeg 10 sånne esker med Sissix mal i Big Shoten som de kunne vinne med godteri oppi :)
Veldig greit med clean and simple, da...

Jeg har embossa teksten, og brukt "prikkete" bazzill + bånn,
stempel, promarker-tusj og glitterlim :)






Nordsalten Hobbyklubb #42 :)

2 kommentarer:

Lambi sa...

Hei Kjerstin! Så herlige esker. Stilen er Clean and Simple men man kan tydelig se at det ikke er enkelt og fort gjort dette her! :) Imponert over at du har orket å masse produsere og da til og med fargelegge motiver på eskene også...for det tar jo endel tid! :) Men stilige ble de iallefall, og jeg tipper barna som vant disse ble godt fornøyde! :) Ha en fin adventstid med familien! Klem

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

hei! så masse fine ting du scrappar!! håpar det er greit at eg la meg til som følgar!