søndag 8. mai 2011

Konfirmasjonstider...

... og da måtte jeg prøve meg på et lommebok-kort :)Så et eksempel på Papirdraum på Leirvik som jeg ble litt inspirert av!
Har laga et brunt også, men det er ikke helt ferdig - kommer :)

Dette er laga i fargene blå, grønn og hvit etter en utfordring inne hos Sukkersött


Jeg har brukt symaskin til å sy rundt kantene. inni og utpå.Har sydd inn magnet i "armen" og på innsida av kortet for å holde lommeboka sammen.
Veldig gøy når den klapper i sammen av seg selv :)


Inni har jeg brukt 2 ulike mønsterpapir fra papirdesign; det stripete øverst markerer lomma der man kan putte sedler i, mens det mørkeblå prega med konfirmant utgjør resten. Det er 3 lommer å putte ting oppi.


Den øverste på venstre sida har jeg brukt til hilsen. I lomma under ligger det et verdibevis fra Johannes 3.16 (Den lille Bibel-verset). Og på motsatt side vises ett gratulasjonsstempel.
Kortet er gitt til en gutt som konfirmeres idag :)

Leverer kortet hos
Sukkersött Utfordring #123
Scrappekammeret - Utfordring #30 - Lag noe til en gutt
Scrappiness Design - Hipp, hipp hurra
Papir i hjertet - Den store konfirmantmåneden

Ha en fin søndag videre!
Her er det litt for mye vind idag, men godt og varmt! Herlig!


6 kommentarer:

craftymum sa...

Hi Kjerstin
this is just amazing. you have done a wonderful job
hope you and your family are well.
I have my 2nd blogaversary candy on offer on my blog. I hope you will enter it. Could you mention it on your blog too please?
warm hugs Sarah x

Ane sa...

Så koselig lommebokkort! Kjempe fine farger, og tipper konfirmanten blir kjempe fornøyd med denne!
Takk for du deltar hos sukkersøtt!
Klem Ane :)

Marianne Vik Design sa...

Det er kjempemoro å lage sånne lommebokkort! Din var flott!!! Har lagt meg til som følger hos deg. Bli moro å se hva mer som dukker opp :o)

Karin Dahl sa...

Hei Kjerstin:)
Så fin lommebokkort du har laget:)
Nøytral og fin.
Nå var jeg og tittet rundt på noen blogger, og vet du hva jeg fant;)?
Jo jeg fant mal til det kortet jeg hadde laget,som du spurte etter mal på. Denne forklaringen er sikkert bedre en den jeg ga deg;)

http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/diagonal_double_pocket_card/

Ønsker deg en super onsdag!
Clemzy Karin D

Ingrid sa...

Oj, det var utrolig stilig!! Skikkelig gjennomført og lekkert!
Tusen takk for deltagelsen hos Scrappekammeret,
klem
Ingrid

Scrappiness sa...

Hei:)
tusen takk for nydelig bidrag til utfordringen vår:)