torsdag 5. januar 2012

I siste liten... - blir av og til for seint...

... og det blei det idag... ;)

Scrappekammeret har hatt en utfordring liggende ei stund som het "I siste liten", og jeg hadde tenkt å levere inn detta:


svigerinna mi og jeg satt etter grøten på julafta og laga det til svigers som skulle få gavekort til jul
- så det måtte jo passe til beskrivelsen, tenkte jeg :)


Men så var det jo selvfølgelig kl 22 det måtte være inne og ikke midnatt, og det fant jeg ut nå kl 22.02... Kjedelig!


Ja, ja - svigers ble nå glad for det likevel! :D

Godt nyttår til alle!

1 kommentar:

Lambi sa...

Hei Kjerstin! Godt nytt år! Håper du hadde en fin jul og nyttårs overgang! :) Dumt at du fikk levert inn kortet ditt litt for seint! Det var iallefall veldig fint! Likte mønsterarket og pent med det grønne båndet til! Sånne konvolutt kort er veldig dekorative! :) Kan hende jeg også må lage et et sånt et snart. Mine foreldre skal han dobbel 60års dag og jeg tror gaven blir et gavekort...og ser at et sånt kort er supert som gavekort :) Ha en god og kreativ helg videre! Klem