søndag 22. mai 2011

Konfirmantkort - brun lommebok

Jeg digger de her lommebokkorta - skikkelig gøye å lage! :)
Og så perfekte å legge penger i :)


Fra utsida:


Inni:
Pengene kan legges i seddellomma ned bakerst med det lyse mønsterarket...Har brukt magnet for å "klappe igjen" klaffen på utsida :)


Lykkeønskning på høyre side


Og et par tagger på venstre side...


Verdibeviset Johannes 3.16...


... og en tag til å skrive en hilsen på



Leverer kortet inne hos Kreative Krumspring som har en utfordring gående som heter 'Merkedager'.

Ha ei fin uke! :)

5 kommentarer:

Linda sa...

Stilig lommebok!! Og så den jo så ekte ut! Hva slags papir har du brukt utenpå? Tusen takk for bidraget!

Lambi sa...

Disse lommebok kortene er kjempe stilige...men søm er ikke helt min greie å gjøre. Har ikke symaskin og tror nok ikke jeg kjøper det heller selv om jeg digger resultater som det du har her! :) Stilig både inni og utenpå dette her! :) OG du, det Verdi-beviset med Joh. 3.16.... er det et stempel? Kjempe fin å ha i konfirmasjonskort! :) God kveld og nye uke til deg! Klem

Mona sa...

Heisann!
Kjempeflott lommebok :-) Enig med deg at de er kjekke å lage!! Flott papir inni (har brukt det samme selv...) Den ramma på utsiden, hva er det? Stempeltrykk? el. metallramme?
Og teksten er kjempeflott til konfirmant! Da jeg konfirmerte meg for leeeeenge siden, var det nettopp dette verset jeg måtte si høyt i kirken... :-)

Tuuusen takk for alle de fine kommentarene du legger igjenn i bloggen min! Det setter jeg veldig stor pris på :-)

Ha en fin kommende uke!
Klem Mona :-)

May-Bente sa...

Hei min venn!
Enig med deg at lommebøker er artige å lage. Din var bare rå stilig, elsker sy kanten og papirene du har brukt.

Klem fra meg:))

Camilla sa...

Så flott og tøff lommebok! Jeg syntes nnsiden var veldig stilig, flott dekorert og fint med søm:) Ha en flott lørdag!
Klem Camilla:)