søndag 20. mars 2011

En LO - Skissedillaskisse # 103

Skissedilla hadde ei skisse jeg ville prøve meg på. Lenge si jeg har laga LO nå, så det var jo litt gøy :)Eline, som nå er blitt 5 år, var skikkelig fornøyd med LOen når den var kommet i permen hennes. Satt og studerte detaljene lenge og sa til slutt: "Denna var skikkelig fin, mamma! Tusen takk!"
Så da var det jammen verdt det, hvert fall :)


Her under ser du hele LOen...


Litt 'closing in' på høyre hjørne...


... og venstre hjørne, oppe:


Til slutt; skissa:


Ha ei fin uke! :)

3 kommentarer:

Ann-Lovise sa...

Denne sida var skikkelig digg altså!!! Utrulig stilig bilde :) :)

Carrin sa...

Så herlig!! Og de søte bildene da :) Tusen takk for at du deltar!

Lambi sa...

Hei Kjerstin! For en superherlig LO! Morsome bilder og stilig pyntet! Jeg har også vært inne i en LO periode igjen nå. Er jo der jeg begynte, men kort er også gøy så jeg koser meg med å prøve å variere litt mer nå...var lenge nesten bare kort,hehe. Ønsker deg en finfin uke! Klem Elise