mandag 18. januar 2010

Dåpskort / Card for baptism

... and the little cutie is called Ruben! :)

I just loooove this picture I found on the internet with Jesus and the baby! Shows His love for us in an awesome way! :)


I made my own patterned paper in(/with) Word(s) ;)
The text says(in Norwegian): "Ruben, you're loved by Jesus! 'cause Jesus said: Let the children come to me and don't hinder them, 'cause the Heaven is for them" (Reeealy freely translated ;) over and over again - love it together with the picture :D


I've wanted to try make this cardtype, and it's really fun! :) Love how it stands by itself.

Have a nice week!!

2 kommentarer:

Lambi sa...

Når jeg så kortet ditt hadde jeg tenkt å spørre hvor dette nydelige 2 stempelet ditt kom fra,men ser jo du skriver at det er et bilde. :) Nydelig dåpskort og stilig brette teknikk du har brukt...Må prøve meg på å lage kort med denne bretteteknikken selv en dag!;) Ha en fin uke! Klem

May-Bente sa...

Nydelig kort og skjønn tekst!!
Denne flotte bretteteknikken har jeg ike prøvd meg på enda...mmmm..må prøves:=)

Klem:=))