torsdag 10. desember 2009

Julegaver hos Scrapping the Music på norsk!


Det hørtes jo så koselig ut!! :D Har fulgt bloggen fra starten og føler meg skikkelig hjemme der, selv om jeg desverre ikke får tid til å hive meg med på alle de supre utfordringene og oppgavene som kommer :)

Men blir du en følger der du også innen 14.desember, kan en av disse pakkene med scrappeutstyr bli din! :)
- og det er helt rett som de sier på STM; det er ingenting man blir så glad av å få til jul som scrappeting!! :D Jeg fikk gavekort på scrappebutikk i fjor, og Ooo! - hvilken lykke! :D

Ellers så jobber jeg på en kristen bokhandel - SunnBok - og der er det så enormt mye bra av både bøker, CDer og DVDer om akkurat det som jula handler om(Jesus!), så det er også ting jeg synes er supre både å gi og å få til jul og ellers! :)

Ha en fin advent videre!

1 kommentar:

Gro aka emrille sa...

Så koselig at du føler deg hjemme hos oss :)
Og kanskje blir det scrappesaker til jul i år også - et lodd i trekninen har du ihvertfall fått:)