torsdag 23. april 2009

Nytt kort og blogcandygevinst!! :D

Nytt kort som jeg laga i går kveld - vet ikke helt hva denne typen kort heter,
men har hatt lyst til å prøve meg på et sånt "brette/foldekort" som dette :)
The cirkled sentiment says "I just wanted to send you a huge hug - HUG"




Backside: "Sending you warm thoughts for cheering you up"


I've had a blogallert on my left side her for some time, and Max with her Eggstravaganza game picked ME yesterday!!(Or her sweet daughter Naomi to be totally true ;) I won a A Painting By Numbers 3D Frame (click to see what I won!)

I've had some luck this last few weeks, winning at Scrapping the Music and everything earlier!! :)
Weekend is coming up - I'm expecting familyvisit, so I'm looking forward to that!!
Have a nice weekend everybody!! :D
GOD HELG TIL ALLE!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint kort du har laget!!! Skikkelig kreativ er du!

May-Bente sa...

Det ble knall flott!!!

Klem:))

Kari sa...

Hei Kjerstin!
Takk for koselige ord i bloggen min. Du har laget mange fine kort!Merket meg spesielt kondolansekortet i et tidligere innlegg her. Det er helt nydelig!

Monica sa...

kejmepflott fargerikt kort! :)

Gro aka emrille sa...

Nydelig kort!
Tror jeg må prøve meg på et slikt kort jeg også, for dette var så fint:)

Ellen Karin sa...

Så koselig criss-cross kort du har laget. Koselig at du sender en liten oppmuntring til venninnen din.

Ha ei strålende 1.mai helg. :)

Linda sa...

Så flott kort du har lagd! Tenker venninnen din blir oppmuntret da hun får dette! Veldig koselig at du ville være med på utfordringen vår, men jeg ser at dette kortet ble lagt ut 23 april, og utfordringen vår ble lagt ut 24 april. I følge våre regler må bidragene være lagd spesielt til utfordringene våre, så vi kan desverre ikke godta dette, men vi håper virkelig at du rekker å lage et bidrag til! :)