fredag 30. januar 2009

:D Jeg har gledet noen idag! :D

Inne på bloggen til Scrapping the Music på norsk er det et forslag om å glede noen! Utrolig bra oppgave! For da er jo noen garantert å bli glade!! :) Det vanskelige var å legge det ut her, for det var liksom ikke alt som passa seg å publisere på nett ;)
Men idag har jeg gjort i alle fall 2 ting som har gjort mange glade :)
Et forslag hos StM på norsk var å slippe en stresset 3barnsmor foran seg i køen på butikken, men idag slapp jeg - en stresset 3barnsmor! - en dame som hadde det litt travelt, foran meg i køen på butikken siden jeg hadde handlet mer enn henne. Så da slapp hun å vente :)

I ettermiddag inviterte jeg 3 mødre og ungene dems (11 med mine egne!) på middag og lek siden mennene er vekke, for da ble ettermiddagen litt kortere :) Så da hadde alle en fin ettermiddag - inkludert meg, altså! Gode gjerninger slår ofte tilbake på en selv, jammen! :) Jesus visste hva han sa da han sa: "Det du vil at andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem!" ;)

I tillegg har jeg planer om noen scrappe-overraskelser som noen skal få! Men de har jeg ikke fått utført enda, som den stressa småbarnsmoren jeg er.. ;)

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Tipper den dama ble glad og fornøyd da ja!! Det koster jo så lite å glede noen andre - håper du gjør det til en god vane:)
Og jeg håper du fortsetter med å delta inne hos oss i STM:)

Gro aka emrille sa...

Så koselig at du tok utfordringen vår - se der gledet du en til:)

Så fantastisk herlig at du inviterte alle disse menneskene på middag, det var sikkert moro for dere alle sammen (og sikkert litt jobb for deg...).

Håper du får en riktig så fin helg:)

Wenche sa...

FLott initiativ!!